Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
DOSTAVA
Izdelki, naročeni na slovenir.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v centralnem skladišču, običajno še isti dan.
Dobavni rok je kot označeno ob izbranem izdelku, lahko tudi kakšen dan prej, v primeru zamude (če izdelka trenutno ni na zalogi pri dobavitelju) pa vas kontaktiramo, da se dogovorimo o točnem datumu dostave.
Našemu logističnemu centru v Šentjurju posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Prevzemno mesto v Šentjurju nima svojega skladišča, ampak le poseben prostor, “čakalnico”, kjer na prevzem čakajo že naročeni artikli.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan, če je izdelek na zalogi. V kolikor vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
STROŠEK PAKIRANJA IN DOSTAVE
Strošek pakiranja in dostave naročila znotraj Republike Slovenije znaša 3,50 EUR. Za dostavo izven države Slovenije se upošteva cenik Pošte Slovenije.
Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu (naročilo po povzetju), vam Pošta Slovenije zaračuna še dodaten strošek vplačnine. Dostavljalec vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.
DOSTAVA KAMORKOLI
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte. V primeru, da želite, da vas poštar pred prihodom telefonsko obvesti o prihodu, nas o tem obvestite.
DOBAVNI ROKI
Če imamo naročeni izdelek na zalogi, bomo le – tega odpremili še isti dan, sicer pa je dobavni rok kot navedeno ob vsakem posameznem izdelku.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.
Pri delni dobavi vam bomo izdelek, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči izdelek bomo odstranili iz naročila.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo izdelek že poslali na pot.
Za vse dodatne informacije nas pokličite +386 31 632 474 ali pošljite elektronsko pošto na info@slovenir.si.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 14 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. Skupaj z Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.