Vračilo blaga

POMMBNEJŠI NAPOTKI ZA VRAČILO IZDELKOV: 

  • Ko vračate izdelke prodajalcu (slovenir.si), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) izdelkov prodajalcu je Andrej Mulej s.p., Prešernova ulica 27, 3230 Šentjur.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno slovenir.si embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen izdelek prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. 

Sredstva, ki jih imate na slovenir.si računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na slovenir.si račun.

VRAČILO IZDELKOV ZA PRAVNE OSEBE 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na +386 31 632 474 ali nam pišete na info@slovenir.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE) 

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 14 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. Skupaj z Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.